2011. május 27., péntek

Párnaposzt

A jó ég tudja mióta vannak kiszabva a kék párnacikkelyek, de ahogy lenni szokott, az ötlettől a megvalósításig sokszor nagyon hosssszú az út.
Most is így történt, múlt héten sokadszorra jártam be az általam ismert pécsi textil boltokat rózsa mintás anyagért, megint hiába, mikor is megláttam a két narancssárga textilhengert, az egyik pöttyös, a másik virágos, azonnal tudtam, hogy miért is kell feltétlenül vennem belőlük. A végeredményt látva tényleg pompásan mutatnak a már meglévő narancsos anyagok mellett. És ha már narancssárga párnát varrok, a kéket is elővettem.
 nem volt könnyű összehozni, hogy középen pontosan találkozzon a 12 cikkely, 
helyes kis fogantyút is kapott
íme kékben a 8 cikkelyes prototípus
kis legényke szobájába képzelem
kettecskén
Töltetük polisztirol golyhó, amitől pillekönnyűek, kicsit túl tömtem őket, hiszen idővel tömörülnek, lapulnak.
Jaj ezek a golyhók megérnének 1 külön posztot, olyan kis rakoncátlanok mint 1 marék bolha.
Mikor babzsák foteleket varrtam meggyűlt velük a bajom, de mára már megbarátkoztunk.


3 megjegyzés:

F.Gina írta...

Ezek eszméletlen jók !

Molika írta...

Köszönöm szépen Gina, jól esik, hogy ezt írod :o)

Ledorka írta...

Nekem is nagyon tetszenek! :) Tudod, hogy én is pont narancs alapon fehér pöttyös anyagot néztem? :D Csak épp webshopban... no, de ha van a városban is, az még jobb. :)