2011. május 6., péntek

Vásári krónika ...

Tegnap volt szerencsém egy jó hangulatú, baba illatú napot eltölteni néhány hasonszőrű, elhivatott bloggerina társaságában Pécsett a Civil Közösségek Házában, 
Csevegtünk, nevettünk, pletyiztünk naphosszat  Dórival és Dórival
s hüledeztünk, hogy milyen kicsi a világ, számtalan ponton kereszteződött már az éltünk :o)

Nem hagyhatom szó nélkül a temérdek bébit, akik szintén "élénk" résztvevői voltak az eseménynek :]

voltak kíváncsiak ...


 voltak szégyenlősök ...


voltak akik csak mászni tudtak ...


voltak akik szabadon szárnyaltak ...


voltak, akik stabilan kapaszkodtak ...


voltak akik bátran barátkoztak ...


voltak akik anya nélkül 1 tapodtat sem ...


volt iker pár anyával, apával ...


volt akit csak a cukorka vigasztalt meg ...


s voltak, akik aludtak bárhol, bármikor, bárkin ...





hazafelé jövet ilyen jól éreztem magam ...


itthon aztán így fogadtak : hol a csudában voltál eddig ? ...


A legkedvesebb kis kölyök mégis csak a szőke fürtös legényke, 
aki nemes egyszerűséggel "nyanyának" szólította az édesanyját ... :o))

Köszönet a szervezőknek a szervezésért, a lányoknak a részvételért, a bébiknek a szórakoztatásunkért, az internetnek a rengeteg fotó illusztrációért.

Szép hétvégét kívánok mindannyiótoknak!

7 megjegyzés:

Judit írta...

Ez nagyon tetszett!!!! Szuper jól összeállítottad:)))

Szirtesdori, alias Dorkadesign írta...

Véletlenül nem filmrendezőnek készültél? Hát én akkorákat vigyorogtam, láttál volna::)) ezt nagyon jól megcsináltad!! Kedvencem a "hazafelé így éreztem magamat"::)) de persze a többi is nagyon-nagyon édes!
Csinálsz még ilyeneket? Csinálj még ilyeneket!!

csevi írta...

Leánykám még csak 3 lesz, de olyan jókat derültünk a képeken. Tényleg jó összeállítás ez.

Ledorka írta...

és tényleg! Pont ilyen volt! :DDD

Molika írta...

Ma egész álló nap a Hálivúdi filmesekkel tárgyaltam, örömmel jelentem: lesz folytatás!

Nagyon szeretem az állatos fotókat (is) jókat röhögcsélek rajtuk.

Remélem a szerzői jogakkal nem lesz problema (szerintetek minden kép forrását külön külön linkelni kellene? mert akkor lehet, hogy nem vesződök vele)

Napsugárkisasszony írta...

Nagyon-nagyon aranyos képecskék,olyan jót nevettem rajtuk!:D

Kőrösi Mercédesz írta...

Micsoda vásár lehetett!
Igen sokoldalú vagy Molikám és mindenféle többlábú szeret közel húzódni hozzád, mint látom:)